Delavnica je namenjena prav vsem, še posebej pa tistim, ki se v svoji nevladni organizaciji ukvarjajo z razvojem idej in pisanjem projektov, komuniciranjem in marketingom.
Prijava na dogodek je obvezna! Prijava >>
Kreativno razmišljanje bi moralo biti ena od glavnih kompetenc prav vseh nevladnih organizacij – kreativnost potrebujemo tako pri pripravi projektnih prijav, razvoju projektne ideje, oblikovanju projektnih partnerstev kot tudi pri komunikaciji s splošno in strokovno javnostjo, mediji in pri nagovarjanju sponzorjev, donatorjev ter pri kreiranju nevladniških kampanj.
Aljoša Bagola, eden najbolj priznanih in nagrajevanih oglaševalskih kreativnih direktorjev pri nas, vam bo na delavnici pokazal, da se lahko kreativnih pristopov tudi naučimo. Na podlagi nekaj odmevnih, tako domačih kot tujih nevladniških kampanj, boste udeleženci spoznali, kateri so tisti glavni koraki in poudarki, da ideja, ki jo imate morda le v mislih, dobi in postane tisto nekaj več.