Naučili vas bodo ključnih komunikacijskih prijemov, s katerimi boste uspešno razširili glas o svojem kulturnem dogodku, koncertu ali festivalu.
Komunikacija kulturnih dogodkov je zahtevna naloga, namreč – zaradi omejenih sredstev za klasično oglaševanje tega (skorajda) ni, vse manj je tudi specializiranih novinarjev in medijev ter razumevanja urednikov za kvalitetne prispevke o kulturnem dogajanju, še družbena omrežja od nas zahtevajo samo še oglaševanje.
Na 3-urni delavnici z Urošem Bonškom boste udeleženci odkrivali tiste komunikacijske prijeme, cilje, ciljne skupine in njim prilagojena osnovna sporočila in komunikativne vsebine, da bo komunikacijska podpora kulturnega dogodka, festivala uspešna in učinkovita. S seboj prinesite vsebine, ki bi jih v prihodnosti radi komunicirali – v drugem delu delavnice bomo delali na konkretnih primerih.
Delavnica je namenjena vsem tistim, ki se v svojem kulturnem društvu ali zavodu ukvarjajo s promocijo tako posameznih kulturnih dogodkov kot festivalov .
Uroš Bonšek se s komuniciranjem profesionalno ukvarja že 12 let. 3 leta je delal v oglaševanju, nato bil 7 let vodja odnosov z javnostjo v Centru urbane kulture Kina Šiška, ki ji je priskrbel več kot 40 tisoč medijskih objav. Dve leti je bil vodja odnosov z javnostjo na CNVOS, kjer je komuniciral nevladniške akcije in medijske projekte (#nulapet), trenutno pa je zaposlen kot vodja vsebinskega marketinga v IT podjetju Marand.