V tem predprazničnem času smo tudi mi pripravljali voščilnice in koledarje za vse tiste, s katerimi smo v preteklem letu dobro sodelovali ali pa so nam z različnimi zapleti postavljali izzive in tako poskrbeli, da smo se počutili žive.
Po tem ko smo imeli natisnjene voščilnice že 3 dni v pisarni, smo bolj po naključju kot kaj drugega opazili napako. Na prvi strani je bila zapisana letnica 2021 namesto 2022. Poleg grafične oblikovalke, ki je voščilnico pripravila, smo voščilnico preverile še vsaj tri osebe, preden je šla v tisk. Napake ni opazil nihče. Ko so bile voščilnice že natisnjene, so jih videle še vsaj tri dodatne osebe, napake še vedno ni opazil nihče.
Ko smo napačno letnico opazili, smo si najprej oddahnili, da voščilnic še nismo poslali. Odgovornost za napako smo prevzeli kolektivno, saj bi lahko kdorkoli med nami opazil, da nekaj 'ne štima' med pripravo voščilnice, pred tiskom ali takoj po njem. Vso energijo smo takoj usmerili v to, kako voščilnico dovolj hitro popraviti in jo spraviti še enkrat v tisk, saj smo že zakorakali v december, ko so tiskarne zasute z delom.
Vedno se trudimo, da so odnosi v kolektivu dobri in da dobro sodelujemo tudi z zunanjimi partnerji. Ravno zaradi tega smo napako uspeli hitro popraviti in v skoraj rekordnem času dobiti voščilnice, ki bodo precej ljudem okrog nas zaželele nekaj lepega in dobrega v novem letu. Mi pa se bomo na ta račun še večkrat nasmejali.
Naučili smo se, da so napake oziroma izzivi, s katerimi se srečujemo, na svetu tudi zato, da se kaj novega naučimo, ob tem pa ohranjamo dobre odnose z ljudmi, s katerimi tako ali drugače delamo. To bo naše vodilo v prihodnjem letu in je morda lahko uporabno tudi za vas. Zaradi dobrih odnosov vseh 'v verigi' se tudi napake rešijo hitreje in lažje.